Söndag

Somna skit sent igår och någon ringde mig vid kvart i fem. Vet inte vem de va och jag kom inte ens ihåg att jag svara och prata med den. De va Dolt och de stor att jag svara men ja jag vet inte . Läsktigt att inte minnas.

Men iaf mamma väckte mig och jag städa mitt rum. Nu är det inte en pryl på golvet och jag upptäckte idag att jag har 22 par skor, men jag slängde två av dom. Fast kan inte annvända många av skorna eftersom jag måste klacka om typ ALLA.. suck.

Lite ångest att det är skola imorgon. Känner inte för att gå upp tidigt igen.
Men blir inte en hel vecka för mig. Jag drar till Gotland, till pappa på fredag.
Känns ganska skönt att komma bort från allt jobbigt här hemma på något sätt.

Idag nu så ska jag lämna tillbaka ett busskort jag låna igår sen ska jag försöka sola.
Känner mig blek och känner för att träna. Ska ringa Jennifer och se om hon är på :)




-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0