Tisdag



Hejsan hoppsan
kom precis hem eller, nej för en stund sen.
Jag var hos Joaki* , jätte social jag kände mig . Kom dit vi la oss och kolla på tv och sen sov jag!
Sov tills vi skulle äta ,. Men ja sånt händer ju helt enkelt, även den bäste.

Men iaf , jag va i skolan idag. Halv kul, tur man har sina girls i skolan som livar upp min dag.:)
Men nu iaf sitter jag och dricker te med mamma är faktist trött igen(?) jaja ska försöka lägga mig i tid börjar skit tidigt imorgon.. Ska försöka komma i tid till en onsdag. Tror de har hänt en gång kanske ? Jag ska bli bättre iaf.



-
Postat av: Cozumel

Hejhej!



Kolla gärna in min blogg, där är allt ifrån en 16årings liv som före detta anorektiker, abort, relationer, åsikter och mycket mera.



/Cozumel

2009-11-03 @ 21:42:38
URL: http://cozumel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0