Lördag

Tjingeling!
Jag kom precis hem.
Min dag börja med att jag skulle gå och tända ljus vid Jonas och mina andra döda släktingar.
De är väl de Halloween igentligen är. (?) men iaf va faktist sorligt. Att stå vid graven. Speciellt att tänka att han igentligen inte borde vara där. Man är för ung för att redan finnas på en gravsten.
Blev en promenad där eftersom man inte fick åka bil inne på skogskyrkogården just idag så vi fick snällt gå.
Min yngsta lillasyste tyckte vi bara skulle ställa ljusen någonstans och åka hem igen ;P ja hon är för söt.

Men sen efter det så möta jag jennifer på gullmars så shoppa vi lite. Ganska stolt över hur lite jag hitta eller mer chockad. Men iaf jag kom hem med en ny kofta ett linne och en plånbok .!


( min kamera funkar ej fixar bild imorgon)

Åkte vi hem till jennifer laga mat och va redo för fest men ingenting blev av. Hu kul är de?
När man väl verkligen ska feta.
så köpte vi chips och hyrde seven pounds. Grynt sorligt.. ja ingen film man blir glad av menmen den va bra (:

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0