10 saker om Erica !

  • Jag hatar när för mycket folk kolla på min samtidigt . tex, om man ska stå in för klassen och prata ,sitter hellre då.
  • Jag har stora komplex över mina fötter
  • jag blir irreterad när folk tor dom är bättre än alla andra, och spela kaxig. De är skillnad på att se kaxig ut och vara kaxig.
  • Jag hatar när folk vislar på mig , jag är ingen hund?!
  • Jag tycker om när folk kommer ihåg vad  jag har pratat om de visar bara att dom lyssnar på vad jag säger.
  • Jag har stavningssvårigheter.
  • Jag är socker beroende
  • Jag faller alltid för fel killar
  • Jag är shopping beroende..
  • Jag hatar folk som ska försöka göra mig avensjuk. onödigt funkar alldrig.

 


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0