SL - Stockholms lokaltrafik

Nu har jag städat klart, packat och ätit. Så nu är jag helt slut.
den här dagaen har varit långe och jag måste verkligen komma i säng ikväll, de här går ju inte. Kom inte isäng igår heller.,Menmen nu dag idag och får sattsa på att gå lägga mig i tid.

Idag vid maten fick jag reda på att SL bar finns i stockholm !!

Jag - De är ju bara att jag annvänder mitt busskort om jag ska in till visby när du bor på gotland..
Pappa - Kan du ju inte?
Jag- klart jag kan , vad menar du?
Pappa - Du kan ju inte annaända ett SL kort på Gotland.
Jag - ehm nehe? varför inte buss som buss lixom?
Pappa- Men daaah , du är inte smart du. SL står för stockholms lokaltrafik ..
Erica- Aha!
Pappa- åh , erica . GIFT DIG RIK !!

Vafan varför ska man kunna de? aja men iaf så kommer våran valp om 10 veckor hem till oss så jävla mysigt ju !! Längtar, tvärr kommer den bo på gotland ., Men jag försöker att få mamma att skaffa en liten vovve åt mig och mina systrara . Men annars får jag nöja mig med den hos pappa ;D





-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0