fixat lite grejer

Som sagt skulle jag fixa min kamera idag , såjag och mami drog iväg och gjorde de. så  jag får den om 2 veckor wiiie!!  fast då är den i rosa , ett stort PLUS ! lääängtar
Så lämna vi in min plattång som va trasig fick en annan men spellar roll. den är lite smidigare än min gamla.
Men han i återinlämningen eller va de heter , fatta inte vad felet va eller vad de va förnågonting. så jag fick ta de från början.
så titta han på mig med en förstående blick och sa..
- jaa som du ser har jag ingen erfarenhet av dehär.
jag - neej jag ser det, du borde testa. du kanske skulle få jätte långt hår då.
- haha jaa, pars (stavning?) kanske..?
Det som va de soliga i de hela va att han hade affro, jag fick en lite fiin bild på hur han skulle se i platt hår.

så fick jag en päls av mami hon tyckte att jag skulle ha den ;)






-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0