Förhållande eller singel liv?

Jaa vad tycker ni?
är ni den som önskar att det var du själv som gick där och såg lycklig ut tillsammans med någon.? 
Alla drömmer sig väl bort någon gång. 
Vissa älskar singellivet och hur fri man känner sig, samtidigt som det finns de som önskar att de hade någon som man var betydelsefull för någon
såå hur tänker ni? Singel liv eller förhållande?

varför hittar aldrig jag någon? Kommer jag leva resten av mitt liv ensam?
Är det något fel på mig? varför ahar alla mina vänner förhållande och inte jag`?
Varför hittar jag aldig någon bra kille/ tjej?

SLUTA TÄNK SÅÅ ! tänk i stället

Det kommer när det kommer. Nu har jag tid för att festa loss, tid för mig själv och göra allt det där jag vill göra innan jag hittar mr right och har ett långtidförhållade.
Det är inte ett dugg fel på mig! Jag är snygg och singel, det är bara så att de flesta inte är redo för att ha ett seriöst förhållande.
Vilka väljer jag att träffa? De som faktiskt är dåliga, eller de som visar sin respekt för mig och ser till så att jag har det bra, och skickar iväg ett gulligt sms och skriver: "Godnatt älskling <3" innan han/hon ska sova?.. Det är jag själv som väljer vem jag vill träffa, så det är helt enkelt upp till mig själv.


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0