fredaag !

nuuu är de fredag!
och ikväll blire fredags  myss! nej men vi ska ett gäng hem till erik och bara ta de lungt kolla film och lite så.
Känns bra, är inte på humör för att parta. Jag är på g att bli SJUK !! ja jjag mår skit dåligt., vill bara spola ner mig i toaletten och sjunga nationalsången.. nej ush mitt huvud dunkar och förkyld..!

Ja men som sagt så blire en lungn kväll ute på dalarö dåda.
Idag så va de inte så mycket skola som tur var, börja vi 11 och sluta 2 så de var skönt hade inte orkat mer, är inte på topp.  Jag är faan sjuk jämt va sjuk för bara några veckor sen, nu kommer  de igen!  faan livet är inte lätt alla gånger.

Aja detta blev ett fett onödigt inlägg. Men ska försöka ta lite bilder ikväll. puss på er ! <3




-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0