Freeeedaag !!

shaa shaa!
Nu är det fredaag  idag igen. Just nu lyssnar jag på en blonderad tant som berättar vad en pedofil är. Såå ja , jag har lite tråkigt.
Men iaf så  har jag varit hos läkaren med min tå. och nu har jag ondare än innan.. Menmen käkar penselin igen, betyder att jag snart kommer vara imun mot det. Nej men jag hoppas mina tår blir bar snart så jag kan annvända några anda skor.. Har ju as många som jag inte kan annvända.. buhu.
Men sen idag kanske jag ska få min nya kamera , wiiee :D:D jätte glad !!
Men får se.
Sen så kanske ja ska träffa calle men vet hur de blr meed de har inte snackat så mycket om de än. Annars vet jag inte vad jag ska göra ikväll. jaja löser sig(:
Have a nice fredag !




-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0