Godmorgon !?!

nej fyfan vad jag mår piss! kranen är röd som jag vet inte vad , ögenen rinner och är totlat svag i kroppen.
jaa de är riktigt synd om mig!
Ligger här i min ganariegula mjukisdress och väntar på att  mitt te ska svalna, ska stoppa i mig några alvedon också. Sen får vi se vad som händer.

Är hemma hos pappa igen nu och så ska väl ta och packa upp mina kläder sen får jag se vad som hönder idag, om jag rkar göra någonting vi får se hur det blir(: Men jag hatar att ligga och lata mig speciellt på helger, de suger verkligen. Menmen vij får se sen hur jag mår!

Igår  vet jag inte om jag tycker de va super skoj. Jag hörde typ inte vad  någon sa pga att ..jaa ni vet ju hur man blir när man är sjuk. Man är i sin egna värd. så jaa de va igår !

Menmen nu ska jag plocka upp kläderna hoppa in in duschen och lite så !
puss


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0