Helg . fredag- Söndag

Jaaa ni full rulle hela helgen må jag säga.!

I fredags så träffa jag Josefine, min gammla vän vi har inte snackat på ett halvår men nu bestämde vi oss för att träffas och de va super mysigt , hade jätte kul verkligen !
vi  prata och lite sådär sen drog och kolla på bio. Vi läste inte vad någon film handlade om så de blev liten överaskningn. De blev en film om utomjordingar , tahaha wtf . jaa vet inte vad jag ska säga om den filmen faktist.
Men de va trevligt iaf och roligta att se henne !

Sen igår lördag så träffa jag Calle vi gick runt i stan och lite såå trevligt ! sen drog jag hem så fick jag reda på att vi ska till nynäs på fest. Så jag tog mina grejer och gick till jennifer fixa mig där. sen Drog vi ner och möte Nathalie och hennes kompis Therese (?) 
träffa folk jag faktist hade träffat förut genom en annan kompis så de va ju lite kul att vissa kände igen mig..(:
Jaa blev väl kanske lite mycke dricka och gjorde saker jag kanske inte borde men de blev inge bra iaf menmne what ever ! 
Så idag när jag kom hem så ska jag sova nu mår inte alls okej  . såå ja jag säger väl godnatt hörs sen !
Får se om jag får tag i blider från igår också så lägger jag ut se sen , 

Puss




Fyfaaan vad läne sen. men fyfaan vad kul jag hade ! <3 miss old times whit you babe , hoppas vi aldrig förlorar kontakten igen !




 

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0