kär..lek

Ville hålla din han, visa hur mycket du bettyde för mig.
De skulle vara vi , de va de jag kämpade för
Men vad ska man göra med känslor som brister
Mina kännslor finns tyvärr kvar
vill att du ska finns här och göra mig glad,
 som bara du klarar av.
De va vad jag fick känna en gång,
 men nu är turen någonannans

Det var nog aldrig meningen att de skulle bli vi två.
Men vad ser jag i dig?!.. 
jag försöker glömma,
 för jag vill verkligen inte mer.
Bara släppa taget bara låta allt flyga iväg.
Jag va inte den rätta,
 du tyckte de känndes fel och felet va jag
Men jag kommer ta nya tag glömma allt jag fick uppleva engång.
Trodde allt var borta men tankarna börjar snurra runt igen
 så börjar inse att jag inte hade glömt.
Du bad mig säga precis som jag kände.
Kännslor kommer och kännslor kan försvinna..

Jag hatar att  jag någonsin älskade dig ..!
Du tog mitt hjärta , men lämna mig lika snabbt som du kom
tyckte du va perfekt men tydligen hade jag fel.
Inser att allt du sa va lögn
du sa att du inte va som alla andra,
Men du ljög.,

Men du har lärt min en sak.
jag ska inte göra om misstaget
att aldig älska någon såhär igen..


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0