Måndag

hatar mångadar , seg dag så de finns ju inte. Så har vi alltid idortt på måndagar så , neej de är väl en liten tjej grej att inte tycka om idrotten. nej jag vet inte har fått för mig de.
Men humöret varit lite upp och ner idag, meen så kan de va ibland man kan inte ha bra dagae varje dag

men iaf efter idrotten så käka vi en burger jag, jennifer andreas o Calle satt och kolla på. Behövdes , är halv dålig på att äta så man blir mätt i skolan tyvärr.
Sen så Var man tvungen att göra foto läxan. Men de va faktist rätt kul ! Jag låna min hund till att göra hotfull o hoppas de blir bra. Eftersom vi inte annvänder digital systemkamer så kan man inte se bilderna tyvärr. menmen får blie en liten suprise imorgon !

njaa vet inte riktigt mer vad jag ska säga mer än att jag blev kär idag i en tröja . tror jag ska köpa en imorgon.. men tyvärr så måste jag egenligten tänka på vad jag köper och så för aa man är ju faktist inte gjord av pengar. Tråkigt men sant..


Mitt humör idag.  litte ner o upp



Proffs? yes !



-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0