måndag- shopping !

hejsaan !
Sitter med min cola och min godispåse och sjunger ;D
jaag är SÅÅÅÅ glad idag även fast jag låter som en kråka.
Jag har ju shoppat idag. de knan nog göra den mest deprimerande människa lycklig !
Men att tänka att pengarna rinner iväg är mindre kul.. aja kommer nya snart :D

så hahahahahh , kan inte sluta skratta åt de. Idag på so'n så va de väldens mest meningslösa konversation. om en Geyser låter ju inte pshh eller om den låter mer swooosh!
hahahaha killarna satt och med sinna ljud och va helt inne vad dom snacka om. hahah och jag satt där och garva hahah ojojo kul va de ^^
Nej tror nog bara vi fatta de roliga menmen. AHAHAA!!


aja dehär har jag kköpt idag !
             
                            Min supersöta trosor från Gt. 149 kr



Jeans leggins från gt 299     tröja från hm 199



conciler från Make up stor 269 kr


Halsduk från gt 99 kr.





-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0