måste få försvara mig .. !

Okej. nu ska  jag berätta hur allt ligger till. Jag är som jag är pga av att de har hänt mycket i mitt liv, mycket som näst in till ingen vet. De kommer jag fortsätta hålla hemlig, tycker ingen har med det att göra.

Men de här att jag umgås med mycket killar..

Nu är det så har att de inte riktig är sant. jag umgås oftast med jennifer. Jennifer är den jag litar på och kan vara mitt rikiga jag med. Jag trifs med henne, jag kan prata ALLT och då menar jag verkligen precis ALLT med henne.
 
Killarna. Jag har alltid umgåtts med mycket killar. Det har också sin bakrund..
Jag Blev en gång så sviken av en tjej, som skulle vara min bästavän. Efter de hade jag svårt att lita på tjejer och blev att jag höll allt innom mig. Kunde inte lita på någon.
 Tjejer kan vara grymt falska, Absolut inte alla men.. de är mycket skitsnack. Tyvärr.  Jag är inte sån, jag tycker inte om att lyssna på skitsnack så jag har liksom hållt mig till killar.
Killar är ärliga inge skitsnack , inte på samma sätt.  De säger vad de tycker och tänker på ett ärlig sätt. De är vad jag gillar.
De är skönt att  snacka "killproblem" med en kille. Dom vet oftast hur dom själva skulle känna/ tycka så de är bra.
Men man kan  inte alltid prata med en kille, man behöver absolut sinna Tjejkompisar också.

Men en del killar tycker det är konstigt. Konstigt att man kan umgås men en kille. Ensam. 
Utan att vara tsm, på g eller ens göra något sexuellt. Jag menar hallå?!?
Varför skulle man inte kunna, jag skulle inte klara mig utan mina killkompisar som har hjälpt mig i mitt liv !

Jag har lärt mig mycket genom livet. Att ta vara på sinna vänner. Ta vara på de man får, spelar ingen roll  hur mycket eller lite det är . Men ta vara på allt du får och  ta ingen för givet. Att ta någon för givet är de bland de värsta man kan göra, Nästa dag kan de vara borta.
Lever dagen som om den vore den sista , Vänner är för mig någon som bryr sig och lyssnar. De ska inte behöva betyda vilket kön de är , En san vän är en san vän de räcker för mig ..!





-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0