new stuff

så nu har jag varit i centum med min mamma och jag fick en foundation, en tröja och ett deadem. Jätte fint tack.
så nu är jag glad.
Jag har börjat fundera på att jag ska bli sparsam. nu köpte ju mamma dehär men asso. Jag ska inte shoppa mer en 1 gång i månaden. Inte ett ända små shopping ska de bli!! ska försöka att undvika att äta upp mina pengar också,. Det är ju egentligen bara en vane sak.Jag behöver verkligen inte mer kläder allvarligt. jag har så sjukt mycket kläder så aa, Nej så en gång i månaden då kanske man uppskattar mer att shoppa eller vad tror ni? så nu har jag bestämt mig ! 1 gång i månaden, bara 1 gång !!

Så nu har jag installerat mitt pogram på datan så jag kan överföra bilderna från kameran till datn woho!.. 
Men de är säkert inte bara jag som tycker på next när man ska instalera saker och så går det som de går. men vafan nu funkar de ju !



tröja 250 kr från hm
foundation 119 kr Isadora
Deadem blommor 79 kr gt

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0