Onsdag

Goddag eller aa godkväll.
ååh måste ta en paus fårn min matte, ush jag kan gråta på den. HATAR matte , så sämst på de . Så förvirra min mattelärare mig ännu mer idag. faan

Idag va de faktist ganska kul i skolan. Vi hade rörligbild och vi fick filma och interjuva folk. Jag var reporter så filma calle erik och andreas . Behövs tydligen tre killar för de;D
De va lite roligt. men man får ju höra hur man igentligen låter , Det är ju hemskt ! haha tur man inte går och hör hur man låter (:

Sen så drog jag och jennifer till centum. så kom man hem med en ny tröja . ajsanajsan måste sluta shoppa så mycket som jag gör. ! Men oandra sidan måste man ju njuta av pengarna så länge dom finns där på kontot!

Nej men detta har jag inte tid för , nu måste jag fixa min tvätt som  jag fick tvätta själv ! Dom kommer lukta HEELT underbart, eftersom har hälde i halva flaskan sköljmedel, mihhihihi^^
Aja man kan inte vara bäst första gångerna man tvättar , visst?:)
Men hoppas ni har haft en lika bra dag som jaag?
pusssar





Jaaa såhär kan de se ut när vi filmar ;D

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0