tisdag

.. snart helg som vi brukar säga. aja idag så har jag varit blind i 20 min. ! Vi skulle frammkalla bilder . Så jag stod i ett svart rum , de va mörkt och svart man såg inte ett piss, riktigt läskigt.
 Jag som är mörkrädd fick hela tiden panik att de stod någon bakom mig.
Lätt var det inte men, jag och jennifer hade ändå ganska kul vi garva så fort allt gick fel och när man tappa grejer för de va ju inte lätt. Eftersom man inte såg ett piss ! Den ändra killen sa typ ingenting stod i sitt hörn och man blev skit rädd så fort han sa nått.
afyfan vilken grej.

Sen så köpte jag min älskade tröja som jag såg idag så nu är den MIN !


Mycke finare in reel men asso , aa har en liten kärlek till mys tröjor (A)

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0