Tisdag

ojojojoj snart helg !
Nu funkar mitt intenet igen , jippi säger jag bara.
Nej men som sakt de blev en tripp till skärholmen idag då jennifer köpte en kamera .Det blev en sån som jag har fast blå.
Han som jobba på mediamarket kände igen mig fårn sist jag va där.. skit läsktigt de va ju ändå några dagar sen o jag snacka inte ens med honom då.. huh? läsktig menmne

Så när vi ärdå va i Skärholmen så passa vi på att gå i deras cetrum. Blev att man kom hem men en tröja och ett par stryumpbyxor och ett nytt läpstift.
Två tummar upp men nu blire inge mer shopping förens .. imogon ska köpa en väska men sen inge mer förens nästa månad.

Juste jag ska bli nyttig , jag har glömt att berätta.
Jag ska sluta med COLA o GODIS endast på helger . Jag ska börja träna inprensip varendra lediga dag. Ing mer donken eller annat ute ställe ska äta nyttig och spara pengar . My new life style !!!


Jag fotta med blixt i spegel ... ber om ursäkt
men fick inte med hur tröja såg ut annars
Så ser min nya tröja ut iaf :)


 muppen satt i tvättkorgen när ja kom hem<33


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0