Tisdag

Godmorgon.
Jag är klar i tid, helt underbrat. Ganska mycket i tid faktist !
ush är skit trött , det syns på mig och ont i magen har jag med, buh stackars mig.
Menmen, Idag så blir de skola då. Jag har bestämt mig att inte hoppa över några lektioner nu och i framtiden. Som kunde hända i förra. Det är inte alls bra !

Men sen så ska jag gym och sola . Det känns som det var ett tag sen.!
Tränar  i stället för att shoppa är inte de bra !
jag shoppar för mycket. gjort av med för mycket pengar den här sommaren så trännar i stället för att shoppa är inte de bra ? ;)
Jajaj nu måste jag packa väskan in sen måste jag hoppa vidare till skoolan.
Ha det så braa. pussilipuss




vill ha sommar igen.,

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0