Jag är den jag är!!

jag ska bara säga en sak till folk som är så omogna så att dom sitter och snackar skit om folk dom inte känner !
Väx upp ! tycker de inte är speciellt moget av folk som är typ 18 och sitta och vara elak och säga saker om någon dom inte känner !
 De är sånadnhär jag är och de står jag för , jag ser ut som jag vill klär mig som jag vill är med vem fan jag vill. 

Det är grymt mycket snack om att jag sminkar mig ock sådär.
Men jag ska erkänna att jag sminkar mig för att få självförtroende, de behöver inte vara så för alla men för mig är det så. Om man inte är nöjd med sitt utseende och ogillar att gå ut utan att ha fixat sig så är det väl ingens annas problem än mitt egna ?
 De kanske låter helt onödigt att sminka sig bara för att gå utanför dörren men så är det. Det är inte så att jag ABSOLUT inte visar mig utan smink , för ddet gör jag . jag har accepterat hur jag ser ut men de tog ett jävla bra tag för mig.
Folk tycker att det är insidan som är den vackra inte utsidag, men det är bara BULLSHIT
Jag går på utsidan. och jag kan lova att jag inte är den ända ! De kanske låter ytligt men tänk efter själv?, skulle du gå fram till du går fram till en lite halv ful person och ba hej, du kanske inte är världens vackraste men de är ju insidan som räknas så kan ja få ditt nummer?
De händer bara inte ! De är väl klart som fan att utseendet spelar roll. Utseendet är verkligen inte allt men de är iaf en stor del .
fattar inte riktigt varför folk ska lägga sig in my life !


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0