torsdagens dag

jaa då va även denna dagen avslutad. Jag har haft världens längsta dag i promess!
skolan vaa låång.. svårta att konsentrera mig idag , först har jag typ små ont i huvet hela tiden ända sen fredags.. Men man piggar alltid upp sig med en marrabuo så de köpte ja och jennifer sen drog vi och sola.
Jävlar vad jag fick färg. eller nu iaf ^^ imorgon är de väl borta.. mitt face ser konstigt ut, lite rött sådär.

Sen skulle jah tillbaka till skolan.., dahh fatta inte varför jag va där menmne ..

Så har jag och jennifer utsätt hur vi kommer se ut i höst/vinter ! Såå klockren , men ni får sno något eget de här är våran stile i höst thats it ! ;D
bilder snodda från jennifer





-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0