händelserikdag

jag ska börja med att klaga, jag har haft migrän sen i fredags ush !

Idag har jag köpt ett par nys jeans, ett par med dragkedja längst låret. Tänkte att jag skulle matcha boysen som också har såna. Nej tänkte jag inte men dom är fina iaf !
de va en trevlig vistelse i Farsta centrum med fika o såå:)

så på bussen påväg hem så satt de ett par och ÅT upp varandra bokstavligen!! nu tänker ni säkert att ja bara är avensjuk , å jaa de är jag väl vill också ha någon som visar att den älskar mig meen nej, skulle inte vilja att någon halft satt på mig och åt upp mig på bussen! faan checka in på hotel vafan!! 

och föresten!! jag såg en man i killt idag för första gången i mitt liv!! lite för han va seriös i den också :)



nya jean ! (:


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0