the perfect guy?

hur skulle den perfekta killen för erica se ut?
jo ungefär fåhär;
 
Utsidan;
Han ska vara intreserad hur han ser ut. hur han klär sig och hur håret är. INTE överdrivet men lite lagom. Dom ser oftast bra ut.
Tränad kropp, han behöver absolut inte ha 6-8 pack de är ju bara ett plus. men tränad ska kroppen vara.
Han ska vara längre än mig, skulle inte funka med någon som va kortare ,. tyvärr.

Insidan
Han ska bry sig! Han ska fråga hur jag mår och han ska se på mig när jag inte mår bra. Ska inte alltid behöva säga de.
Inte vara för svartsjuk , lite svartsjuk är gulligt men inte to mutch.
Jag ska vara den ända tjejen han vill ha, inte hålla på att ha massa snygga bilder på andra tjejer.

Personlighet
Han ska vara påhittig inte bara ligga inne och glo film varje gång vi ses. de kan man göra någongång ibland men inte alltid. Han ska vara rädd om mig , tex höra om jag kommit hem ordenkligt, de är gullig.
kunna umgås med mina kompisar och han ska inte var rädd att umgås med mig med hans kompiar heller.


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0