- Måndag

                              


Idag har de inte hänt så mycket förutom STRES ibörjan!
Va ju och fota mig med Susanne idag som hon hade fixat , de va riktigt kul
Men tyvärr som jag har sagt förut är kjag VÄLDIG noga med sminket.
 
Jag har svårt att pröva något nytt, speciellt när någon annan ska sminka mig.
Jag blev besviken och då sjunker mitt självförtroende och ville inte bli fotad.
Men jag fixa till lite så ändra de lite för de ville ju förståss inte att jag skulle vara besviken.
Så de gick bra ändå!

Tog ganska långtid va hemma nu vid 6 ungefär helt slut är jag !

Nästa gång man ska fotas så ska jag sova ordenkligt innan så man slipper ha påsar under ögonen!


-
Postat av: alexandra

sv: jaha solarium menar du:) de har jag faktiskt ingen aning om om den gör, googla på kokosolja eller sololja :)

2010-04-19 @ 20:57:51
URL: http://alexaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0