- Påskhelgen



sweeetie


hejsan
sämstpåattuppdatera.com
fullrulle hela helgen!
Jag ar varit och hälsa på farfar som jag inte träffat på över 1,5 år.
Sen va jag i norrtelje och hälsa på Joakims farmor igår. Sen på kvällen så
åkte vi hem till Stefan där de va lite folk. Hade trevlig men åkte hem igen till joakim
och nu sitter jag här och ska snart iväg och träffa min pappa.
Jaa så jag har haft att göra hela tiden kan man säga

-
Postat av: elin

Oj då inge bra!

Har du köpt en sån där "svin" borste jag snackade om? den funkar verkligen för den når ända ner i hårbotten och då kan du reda ut toverna!!

Sen gör man resten när man tar ut och ska göra om :)

2010-04-05 @ 21:33:43
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0