Fredag



idag har jag varit hos Elin med Jennifer en stund och fixa mitt hår.
Är jätte nöjd om ni ska färga håret eller sätta in keraktinwax är Elin verkligen dukitg.

Men annars har det varit en ganska lungn dag kom hem vid halv tre och somna va uppe sent igår och upp tidigt idag de tar på krafterna., men nu är jag utvilad.
Ska snart till mormor och bara få vara och ta de lungt. Prata av mig med lilla mormor de va länge sen vi satt ner och prata. Min mormor betyder mycket och man ska ta vara på tiden med de gamla och de är precis vad jag ska göra nu.
Ha en bra fredag kväll!

-
Postat av: elin

Hihi, tack gumman!

Det är verkligen jätte kul att ha dej som kund, hoppas de blir flera gånger och skit kul att du blev nöjd :)

Blev avesjuk på ditt hår.. blev så jävla fint :)<3

2010-04-12 @ 12:27:32
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0