Måndag



tja!
Jag är helt slut, grymt trött. Första dagen i skolan efterlovet är iaf avklarad.
Hade bara en lektion idag sen drog vi till Ikea och hade en uppgift vi skulle göra.
gick om kring där och längta bara tills jag skulle flytta hem ifrån. !

Fick ett Telefonsamtal idag när jag va på ikea av Susanne att jag ska vara modell på'
måndag , klockan 14:00 ska jag vara i stan och bli fottad. Ska bli riktigt kul faktist.
Jag har dock svart att stå och posa seriöst framför en kamera och speciellt in för främmande
folk, men de ska väl gå. :)

Nu ska jag städa mitt rum ser för jävligt ut. Har bara kommit hem lämnat grejer och åkt
 igen typ hela lovet så nu behövs de städas!


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0