Onsdag




Jag har haft fullt upp hela dagen ska jag säga er!
Skolan va sisådär men Jennifer följde med mig hem vi prata lite
sen gick hon och möte sin pojke.

Jag tog på min löpar dojerna och tog en liten runda.
HERREGUD ! jag måste säga att jag trode att jag skulle svimma av.
Jag har verkligen ussel kondition. Jag kan inte ens gå i en bake som knappt lutar
utan att bli andfodd! Men jag är envis jag ska ut och springa mer!

Sen när jag kom hem duscha jag och somna lite sen gick jag och mamma och handla
Blev en ny mascara iaf ! sen gick vi och sola
Jag börjar bli ganska brun nu ! Mee like

-
Postat av: Aida

Fin blogg ! (: <33

2010-04-21 @ 23:06:15
URL: http://aidaac.blogg.se/
Postat av: madelene

Hej. Du skulle inte vilja kika in i min blogg och kika på ett inlägg angående vilken hårfärg jag ska färga? Det vore himla gulligt om du slängde in en liten kommentar om vilken hårfärg du tyckte var finast / madelene :)

2010-04-24 @ 17:30:36
URL: http://maavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0