- Tips



make up stores cover all mix
Detta är min absoluta favorit!
Jag skulle lätt klara mig med den endast i smink väg.
Den täcker allt till 100% Finnar, Mörka ringar underögonen, röd runt näsan och de täcker.
Den kostan 265 kr. Men de är klart värt de, den är dryg alltså den håller länge jag har haft min
i snart ett år.
Men det är viktigt att inte annvända fingrar i den för då bildas bakterier och då kan man inte ha
den lika länge och de blir äckligt i den.



  • Gult är för att täcka över rött (finnar, runt näsan)
  • Rosa är för att täcka över blått  (under ögon, ytliga blodkärl)
  • Beige är till  för att ljusa upp och blanda ihop med dom två andra färgerna

  • -
    Postat av: Jenny

    2010-04-13 @ 21:47:55
    URL: http://lik'
    Postat av: Jenny

    Alla säger att den är bra, ska nog köpa den :D

    2010-04-13 @ 21:48:24
    URL: http://likejenny.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0