- Love and hate



Lockar

Jag tycker de är riktigt snyggt. Svaga, starka lockar, LoveLove!
kan tycka att de kan bli tråkigt med rakt hår, lockar är alltid snyggt.
Om man inte orkar fixa på Mornarna varför inte sova med fläta?

Stockholm stad
Underbara stad lämnar dig aldig!
Må säga att de inte finns någon vackrare stad i detta Sverige
Speciellt nu på sommare, Mysigt att bara gå runt i. Love it!

Hunterstövlar
Jag tyckte de va ganska snygga förut. Men nu, gud jag älskar dem,
är jag fast i dem.
Dock kostar de en slant , men de kan dem vara världa!
Jag vill ha ett par svarta !






Röda kläder
Jag har verkligen svårt för röda klädesplgg.
Förknippar rött med jul. Och jag är trött med all som har med julen
att göra, sommarsommar.

Avensjuka
Jag tycker de är synd att folk inte kan glädjas av andra.
Om någon lyckas med någonting va glad för deras skulle!
SKit irreterande med folk som blir tysta och blir avensjuka
för att någon annan lyckas!

Persingar i Annsiktet
Tycker det är en grej man gjorde när man va på 14 och ville
persa sig för att de va häftigt.
Persin i tungan är en annan sak men annsiktet är inte så fint..



-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0