- hard work

hejsansvejsan ;D
Kom hem för ett bra tag sen men har duschat och torkat hårt och allt sådant.
Men nu äntligen ligger jag i min säng och ska sova är skit trött..
Gyma ju och de gick kanoners min mage verker dess värre men smällar man får ta.

På vägen hem så fick jag vänta på bussen jätte länge ., Men ska väl inte klaga på sl
för utan sl så skulle jag ju faktist inte komma någonstan ;)
Så va det strömavbrott stora delar av på vägen hem, såg ut som en spök stad
Inga gatulycktor som lös inga hus som lös.

Men nu för de vara nog för mig . Nattinatt ! (:




-
Postat av: jonna

Är detta en ny bild eller gammal? :d vill se ditt nya hår ffs :D

2010-02-24 @ 10:48:17
URL: http://jonnavkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0