- Måndag



Hejsanhej
Kom precis hem eller en stund sen. Jag har varit och gymat med Jennifer
och så va Linda & Madde där vilket va trevlig. Ska försöka gyma med dom
på Torsdag också men får se om vi har tid.
Var i skolan idag och de gick hyfsat fort. Fick äta chocklad in för folk vilket
kändes halv bra eftersom jag hatar att folk kollar på när jag äter..
Menmen., Vi girls gickk till centrum efter och kolla lite snabbt.

Köpte nytt Värmeskydd, Hårsprey, Make-up remover och
nya borstar till sminket.
Hatar hm's egna som bara lägger
hår efter sig och så tycker jag det blir ett softare resultat med riktiga bra borstar
.

Möte Erika Nyman i Centrum också. Kul att se henne har inte träffat på henne på
hundra år. Saknar henne vi har känt varandra i hundra år och de va riktigt kul att
se henne igen.!



ja det va min dag snabb sådär. Känns som jag har fullt upp denna vecka., Suck.
Imorgon är de en lucka men
Onsdag skidor en hel dag
Torsadg ska Elin fixa mitt hår ser fram emot det!
Fredag ska hon färga? ja jag vet inte känner mig lite förvirrad.
Helgen ska jag försöka vara med Joakim så mycket det går
eftersom jag snart åket .."/


-
Postat av: jonna

Tack =)

2010-02-01 @ 22:40:55
URL: http://jonnavkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0