- shit,

home sweet home
Yes hemma igen va skit jobbig må ni tro heöt slut i min kropp.
jag har ingen kondis ska försöka bli bättre, jag blir ju förfan anfådd
av att gå snabbt någa meter. Känns som de är ett litetr tecken på att
man ska börja springa eller något.

Så ska jag beklaga mig på sj..
Jag är så jävla grymt glad att jag inte åker pendeltåg så ofta.
Hemsk, Först var det förseningar i handen och dedan i vh.
Totalt va det vä 40 min att vänta.
Finns säkert dagar folk har väntat längre.,
Men varje år de blir snö är det föseningar.
Som om de är en överaskning att de kommer snö varje år.
Kallt och jävligt.
Ush undviker att åka penden., !


Mår hemskt illa just nu så jag ska bara ta det lungt nu :}


-
Postat av: jonna

Haha okej ^^ Men jag tkr de känns som att de alltid händer någonting där. Lixom misshandel våldtäckter och annat :P

2010-02-10 @ 21:40:46
URL: http://jonnavkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0