Måndag





Ska ta tag i bloggandet.  
Men tycker de är lite små tråkigt, vet inte vad jga ska skriva men ändå gör jag det..?
Aja Igår kom jag hem fårn Gute, båten va rätt gungig. När vi kom fram så kunde vi inte gå av
för landgången hade fryst fast så vi fick ta en liten annurlunda väg ut.


Idag så hade jag 1 prov så nu återstår det bara 3 till prov för min del denna vecka.,
jaja smällar man får ta ska ju till thailand om en vecka så de är väl ändå rätt okej.
Ska bli såå skönt att komma till värmen. Lite skillnad från 20 minus till 35 graders värme !
skönt ! men tråkigt att åka ifrån mina girls och Joakim ., Menmen får sola & bada åt dem med(:

Nu ska jag straxt packa mina tränings kläder och rulla till gymet. Om jag kommer dit,
 man vet aldrig hur bussarna går. men vi får hoppas på det bästa (:


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0