- helgen med älsklingen


Dålig uppdate i know.
Men jag har varit mycket uppagen måste jag säga.
Fredags åkte jag till Joakim och kolla på hans match
Lördag åkte jag och Joakim till Nacka Forum och kolla runt köpte
klänning, bh, strumbyxor sen så stal/tappa jag min plånbok :(
Just nu känner jag mig jättetom utan att kunna handla någonting.
Aja får snart ett nytt bankomart kort och- så.
Sen på kvällen va vi på fest de va mycket folk och de va mycket trevligt :)
Söndag. liite lungt dag blev de lite sega efter lördagsnatten så vi baka och
käka pizza så de va rätt chill.
Sov hos honom ännu en natt till måndagen.
Och sen på Måndagen kom Joakim till mig så sov vi har.
 Så jaa de blev en riktigt tillbringa med världens underbaraste människa i helgen!
Bra helg!


Posarn rasmus & Älsklingen


i hopptrykt näsa, ja Älskling , Gustav


Lite människor



Sköna flickor, Johanna & Hanna


De glada (:



Idag så va jag i skolan och vi fota människor i Centru, jag sattsa på pantionerer
Hoppades att de skulle ta de som en komplimang och att de skulle ställa upp.
Vilket många gjorde.
Sen stanna jag kvar en stund, Fick frågan ännu
en gång hur jag ska göra med min skol gång.
byta linje i sånna fall vad ska jag gå då? stanna kvar foto eller graf?
Ja men måste bestämma  mig snart med lutar väl mer åt att stanna och gå graf.
Men vi får se.,
Sen så när jag kom hem åt jag på en gång nästan tog bussen och åkte och
träna och sola med Linda och Madde.
Sen kom ja hem tvätta lite och nu ligger
 jag i sängen och ÄNTLIGEN tar det lungt.


-
Postat av: hanna

Allt bra med dig då? =)

2010-02-10 @ 06:42:58
URL: http://hhannaanderssonn.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha ååh nejnej ;d där hade jag aldrig vågat bo ;)

2010-02-10 @ 08:55:42
URL: http://jonnavkn.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jättefin blogg!! :D

2010-02-10 @ 11:46:03
URL: http://eekdahl.blogg.se/
Postat av: Nelena

fin blogg :)

2010-02-10 @ 12:17:34
URL: http://nelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0