- Du ♥

Tänker tillbaka på allt vi gått igenom.
Finns ingenting som kunde bli bättre
Att allt blev som de blev,
att de blev vi till slut.

Du kom och vände upp & ner på mitt liv.
Jag trode aldrig jag kunde få dig på fall.
Men nu är det vi & allt är underbart med dig

Trode de inte fanns någon som kunde
betyda så mycket. Det gör du verkligen
Mitt hjärta slår hårt för dig
Det är vi i år & finns inget hällre jag vill
att de ska vara vi i så många år till.
Jag ska göra allt jag kan för att vi ska ha de bra

Du är det bästa jag har. Du är min trygghet.
Du kanske tror du vet vad jag känner 
men jag känner så mycket mer. 

Du är mitt allt älskling



Tänker på i sommrs när den spelades om & om igen på ipoden
& mina tankar var bara på dig



-
Postat av: Hanna

dåligt, är sjuuk..

2010-02-12 @ 11:18:03
URL: http://hhannaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0