- ångesten hinner ifatt


Saknar gamla tider så jag får ångest ibland.,
Visst jag skulle aldrig byta ut de jag har nu, för har de bästa nu.
En familj som bryr sig , en Pojkvän som alltid vill ens bästa & ärliga vänner.

Men de fanns något förr i tiden, Jag kan inte ens sätta fingret på va det är.
Den tiden då va allt bra. Då dagarna gick med ett leende på läpparna.
Nu känns det som allt står still dagarna går utan mening.
Jag vill bara va med Joakim för de är då jag kan vara jag, glad och ler.
Annars vill ja bara träna
. klart jag vill umgås med mina vänner.
Men vet faktist inte vart jag har någon & är inte mig själv heller, det vet jag.
Jag har blivit en Ledsen människa utan andledning, eller vet jag inte riktigt vad de är?

Skulle vrida tillbaka tiden något år, välja andra vägar och tagit vara på saker oc ting..
Vet inte ens varför jag skriver detta



-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0