- ensam







Sitter ensam hemma är inte alls på humör ,
 vet varken när jag börjar imorgon, trött och allmänt irriterad.
Blev inte så att jag åkte till Joakim så jag sitter hemma medans
dom andra handlar och jag är hemma och ser till att inte de små
inte är ensamma hemma.
Prata med pappa i telefonen precis som jag inte gjort på mycket
länge känns konstig eftersom fortfarande är lite besviken på honom
efter han skämde ut mig på julafton för folk.. aja

somna i soffan i någon timme och de finns inge värre
att bli väckt genom att någon pickar på en, då är hela dagen förstörd.
 Så vakna jag till och kan va den andledningen till att jag är tjurig nu, how knows ?
Aja jag ska hoppa in i duschen och sätta på min annsiksmask och
pröva våran nya chockladskrubb som ska
vara suverän. så får väl se!


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0