- fullrulle



Bild brist

Hänger inte med i dagarna känner jag. Men idag är de iaf torsdag
Jag börja inte skolan i idag börja på Måndags som tur är, sköönt !
Varit sjuk i tisdags kväll tror jag de va, Frös något hemskt (det va 18 minus)
Men sen när jag kom hem visade sig att jag va sjuk.
Så kan de bli.
vi fira Mamma min som blev 37 i onsdags så släkt kom
vilket jag inte alls va delaktig i eftersom jag låg i min säng och tyckte synd om
mig själv alldeles ensam. Tror jag han men antalet filmer den dagen.

Idag Torsdag mår jag bättre men ändå inte helt bra.
Hes är jag folk förstod mig nästan nu ikväll när jag försökt tala.
Träffa iaf Susanne idag jag fick julklapp av henne vi käka min lillebror va med också

Jag fick en parfym och lite små saker och pengar till min resa som bär av i mars!
Blev myvcket glad ! :)




-
Postat av: Anna

bilden va riktigt fin :)

2010-01-09 @ 11:04:45
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0