- Hårförlängning med Keratinwax



Jag Har hårförlängning. Vilket jag inte tycker är jobbigt,
Hälst skulle jag vilja slippa men jag är så van att ha det.
Jag börja med hårförlängning för snart tre år sen faktsit så jag är van.

Men jag ska då till thailand snart och jag funderar på att göra en
hårförlängningar med Keratinwax. Har hört några som har gjort de
och det skadar inte mer än clips som jag har nu, vilket är possetivt.
Värt att testa, jag tvekar fortfarande men får se hur det blir när jag väl
står där i thailand. Det är billigare där, därför ska jag göra det där.

-
Postat av: Bellezza

yes jag med :)

2010-01-26 @ 23:54:14
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Jonna

jag rekomenderar inte det.. Jag gjorde hårförlägning med creatin wax för ca 5 månader sedan. Jag tappade istortsätt hälften av mitt hår

de blev tunt och gick av. Så när dom va ut helt fick jag klippa av halva mitt hår.. Jag rekomenderar inte de! :(

2010-01-27 @ 09:30:46
URL: http://jonnavkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0