- Obegriplig



Om jag kunde låtsas att jag sover 
Jag kika fram bakom dessa väggar 
Jag tror ingen vet
Ingen bryr sig
Det är vinna eller förlora inte hur du spelar spelet
Jag ska vakna upp och börja om igen
När alla andra är borta
Jag tror ingen vet
Det sätt jag gör när jag ligger i mörkret
Och världen sover
Ingen vet men jag,
Jag vet

Alla kör sitt egna race, så är det bara
sköt dig själv och skit i andra är de inte så det sägs.,?







Joakim
"Värmen och kärleken du ger de läker mina sår
Du är speciell, för mig är du helt underbar
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig"

Ingen någonsing kommer komma förstå
hur mycket du har betytt eller hur mycket du faktist
betyder för mig. du vände min värld
Kännslan av att sova , och vakna upp med dig älskling
är underbart. Att se dig i ögonen och se hur du ler
Du gör mig glad 
Du betyder så galet mycket , du är mitt allt babe
älskar dig


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0