- jag älskar dig



Kan faktist ibland inte förstå hur man kan vara så underbar som du är.
Du är någon man kan prata med allt med och du lystar och förstår.
Du är någon man litar på upp till hundra.
2 månader har gått fort men ändå så långsamt, känns som jag alltid har
varit med dig. Jag hoppas det blir fler. Min kärlek till dig kan jag tyvärr inte
förklara. Den är så pass stor attt det är omöjligt att ens försöka förklara.
Saknar dig från första stund jag inte är med dig.
Älskling jag älskar dig av hela mitt

-
Postat av: Jonna

Det är otroligt härligt att ha en pojkvän man älskar! ;D tiden går sjukligt fort när man är tillsammans ^^ jag & min pojkvän har redan varit tillsamans 1 år & 1 månad ^^ :D

2010-01-20 @ 08:23:02
URL: http://jonnavkn.blogg.se/
Postat av: natta

hej vad fin blogg du har

KAN DU FRÅGA MIG PÅ MIN FRÅGE STUNd PÅ BLOGGEN ÄR DU SNÄLL!

tack i förhand!!

2010-01-20 @ 18:12:32
URL: http://hellokitttys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0