- Joakim Gästblogg!

Tjulululu bloggen! mitt namn är Joakim Legenden Halvarsson, Since 1992.  jag ska tydligen gästblogga i bebisens blogg, för att hon ska få mer status än vad hon har nu. Min dag har varit både bra & dåligt.

 Jag går ju i teknik linje så vi har haft teknik dag idag som har varje torsdag, det är mycket skönt för man sitter framför datan från klockan 09:00 till 11:00 sen äter man och har rast sedan går man hem vid 13:00 så det är skönt iaf om man gör som mig haha.

 Efter skola åkte jag hem och körde wii, Super mario smash bro. det är nog det svåraste super mario spelet jag spelat i hela mitt liv, jag höll på att kasta kontrollen i tv.n men sedan kom Erica och då var jag tvungen att lugna mig ;).

Sedan har jag bakat en pizza till min älskarinna medans hon låg och pilla navel udd  i min säng, så gulligt av mig.

Tjingeling tjingelong karamellstång!


  
Jag älskar dig


-
Postat av: Petra

Gud va gulligt:)

fin blogg:)

2010-01-22 @ 15:04:20
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0