- Torsdag

Nyheader och nu ska jag börja blogga på riktigt igen minst ett inlägg om dagen !
Nu är jag på min sista lektion jag får gå nu och de är precis vad jag ska  göra
Nu ska jag med Jennifer och Linnea till centrum se om vi hittar någonting det är ju slut rea nu.
Senare så ska jag kanske till min Joakim och kanske sova där vi får se vad som händer senare

Min dag har varit bra än så länge, Har lovat mig själv att jag ska bli duktigare i skolan och jag gör
tycker att de går bra fakist även fast de bar gått några dagar men, en bra början iaf!

Trött på snö nu, vill ha sommar och värmen  tillbaka men
snart bär det av till thailand ,  svårt att åka ifrån Babe bara..


-
Postat av: Linnea

åh, va fin headern vart! :D

2010-01-14 @ 18:41:28
Postat av: Jonna

Måste säga att din blogg var otroligt fin också! : )

2010-01-18 @ 21:28:30
URL: http://jonnavkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0