- vacker

 


översatt

Jag kunde hålla mig vaken bara för att höra dig andas
Titta du ler medan du sover
Långt borta och drömmer
Jag skulle kunna tillbringa mitt liv i denna Sweet Surrender
Jag kan stanna i  detta ögonblick forever 
tillbringade varje stund med dig
det är ett ögonblick av skatt

Jag vill inte sluta mina ögon
Jag vill inte somna
'Cause I'd miss you, babe
Och jag vill inte missa något
även när jag drömmer om dig
The Sweetest Dream kommer aldrig göra
Jag skulle fortfarande miss you, babe
Och jag vill inte missa något

Ligga nära dig 
känna ditt hjärta slå
Och jag undrar vad du drömmer
Undrar om det är mig du ser
Då jag kyssa dina ögon och tacka Gud att de är vi
Och jag vill bara stanna med dig
I detta moment forever, forever and ever

Jag vill inte sluta mina ögon
Jag vill inte somna
'Cause I'd miss you, babe
Och jag vill inte missa något 
även när jag drömmer om dig
The Sweetest Dream kommer aldrig göra
Jag skulle fortfarande miss you, babe
Och jag vill inte missa något

Jag vill inte missa ett leende
Jag vill inte missa en kyss
Tja, jag vill bara vara med dig
Här med dig, precis som
Jag vill bara hålla dig nära
Känn ditt hjärta så nära min
Och stanna här i detta ögonblick
För alla resten av tiden

Vill inte att blunda
Vill inte somna
'Cause I'd miss you, babe
Och jag vill inte missa något 
även när jag drömmer om dig
The Sweetest Dream kommer aldrig göra
För jag skulle fortfarande miss you, babe
Och jag vill inte missa något

Jag vill inte sluta mina ögon
Jag vill inte somna
'Cause I'd miss you, babe
Och jag vill inte missa något 
även när jag drömmer om dig
The Sweetest Dream kommer aldrig göra
Jag skulle fortfarande miss you, babe
Och jag vill inte missa något

Vill inte att blunda
Vill inte somna,


-
Postat av: Elin ♥

Rösta på mig hos http://haidis.se/category/tavlingar-osv.html som veckans blogg! Jag är finalist nummer 2!



Vore superduper snällt av dig! :D ♥

2010-01-13 @ 10:47:52
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0