2009

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig? – Nervöst, roligt, helt fantastiskt.
Bättre än förra året? – Både ja och nej
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – 8november
Har du flyttat under år nollnio? - Nja
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja, Byter rätt ofta  

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? – UNDERBARAST
Har du varit kär? – Ja det har jag verkligen och kommer fortsätta att va 
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja och menat varenda ord i de!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja den bästa
Har du haft ett hemligt förhållande? – Nej

SORG&HÄMD.

Har  någon i din släkt avlidit? – Ja.,
Har du slagit någon med knytnäven? – Nej jag är en snäll människa
Varit i slagsmål? – Nej

PERSONLIGT.
Har du skämt ut dig? – Antagligen
Har du ljugit för en vän? – Kanske en liten, men håller mig från lögner..
Har du varit ute en hel natt? - Ja näst intill iaf
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – Jajamensan
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – Ja.


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - FredrikaBremer
Har någon varit elak mot dig i skolan? - hah. ja hela tin :(
Hatar du ngn på din skola? – Nej men Ogilla
Har du gjort ngt framsteg? – Ja de tycker jag

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? – Många!
Har du förlorat en vän? – Ja vissa sviker
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? – nej skulle aldrig kunna göra!


-
Postat av: lillan

hur kan du vara kär i en kille som varit otrogen mot dig :O sjukt!

2010-01-02 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0