- utseendefixering


 Folk undrar varför vissa människor / dom flästa människor är så utseendefixerade.

Jag är de, något grymt. Folk kan tycka det är larvig/ konstigt men jag har slutat bry mig. För att jag sminkar mig mycket. som vissa tycker. Jag blir lika less varje gång, Vems problem är det mer än mitt? Det är jag som får gå upp tidigt för att fixa mig, De är jag som får slänga ut pengar på sminket. Tycker de inte är någon annans problem än mitt egna. Faktist.
Tycker de är lika tråkigt att svara på det varje gång. Att man är nöjd är väl huvudsaken eller? ska man se ut som dom andra tycker och själv må dåligt? vad är de bästa , att sminka sig precis som man själv vill och va nöjd och glad, eller se ut som någon annan tycker och va missnöjd?

Men Jag har lärt mig mer och mer att ingenting hjälper att sitta och tänka på hur ful näsan , hur små läppar man har, att kroppen inte är lika perfek.. Men Antingen gör man något åt de eller så försöker man acceptera och bara se de bra sakerna på kroppen. 
Svårt är det men de är värt ett försök och säga saker som är bra om en själv istället för de dåliga, Ingen mår bättre av att hitta fel på sig själv  


-
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

hallå hallå :)

haft en bra dag? :)

2010-01-16 @ 11:06:09
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0