Måndag



Jag har träningsverk! fyfan är de ens värt att träna när man blir så jävla stel och ont efter?
Duktig känner jag mig iaf känner att jag vill  träna hela tiden, skulle lätt kunna träna varje dag
Men har mer saker för mig än att träna. :}

Jag och Jennifer träna ju igår och sen åkte jag hem till Babe som slagit sönder sina två fram tänder
en liten bit iaf av framtänderna, stackarn "/.,
Måndag idag då igen, sen iaf sonma ganska tidig igår så jag va hyfsat pigg i morse!
ska börja gå och lägga mig i tid varje  dag så kanske jag kommer upp i tid och
slipper stressa. Finns då inget värre än stress på morgonen.

Vi hade skridskor idag i skolan vilken sög bokstavligen. Äckligt kallt och det är riktigt tråkigt.
nu är det gjort iaf för den här gånge, goodgood.
Nu har jag pluggat ett tag, känner mig inte alls klokare
. Men nu skiter jag i de och tar en varm dusch
och ska sola :}


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0