- Dagen & Gårdagen



Hejsan
Jag är just nu trött och ont i huvdet men thats live, snart helg igen !
Jag träffa Josefine igår och snacka massa skit. trevligt att se henne igen :}
Sen så såg vi stefan från Paradis woohoo niice!!

Sen såg jag Niklas och Jennifer istan. Kändes lite elakt att komma när de
umgick. Men ja dom är så söta tsm:]
Vi gick och åt i Kungshallarna och lite så, va verkligen dödshungrig.
Jag blir hemsk att umgås med när inte jag får mat de vet jag själv om.
Sedan åkte jag vidare till Gullmars och möta Joakim som hade kollat hockey
så åkte vi till honom.
Jag va överallt igår kändes det som. Lyckades fasta i en spärr när jennifer skulle
släppa igenom mig, haha aj gjorde så jävla ont.,

Sov hos joakim inatt och börja hyfsat sent så kände mig ganska utvilad
Men vaknade med världens huvdverk men betihopp och gick till skolan.
Vi fotade idag, känner bara mer och mer att denna linje inte kanska är JAG
Tycker inte de är super kul.. tyvärr


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0